معرفی برند پیک

کارخانه پیک  در سال 1989 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر کوانژو، استان فوجیان، چین است. این شرکت عمدتاً در زمینه طراحی محصول، توسعه، تولید، توزیع و ترویج نام تجاری ورزشی "PEAK" (شامل کفش های ورزشی، لباس و لوازم جانبی) مشغول است، دارای نزدیک به 30 سال سابقه در زمینه  تحقیق و توسعه حرفه ای، تجربه ساخت و فروش است. پیک بیش از 5000 خرده فروشی در چین دارد و بیش از 100 توزیع کننده و بیش از 1000 شعبه توزیع در خارج از کشور دارد. این شرکت یک سیستم عملیات برند بین المللی را ایجاد کرده است که تولید و فروش را یکپارچه می کند و تجارت بسیاری از کشورها و مناطق آن اروپا، ایالات متحده، آسیا، آفریقا و استرالیا در پنج قاره را پوشش می دهد. حالا میتوانید برای خرید  محصولات پیک  با  کیفیت اصلی و قیمت پایین در ایران از مجموعه تک مد استفاده کنید  .ما سعی میکنیم بهترین قیمت را در بازار به شما عرضه کنیم .برای خرید به سایت ما وارد شوید .

به جز بسکتبال  برند Peak  کفش‌های باکیفیتی برای ورزش‌هایی مانند تنیس، فوتبال، والیبال، دو و… نیز تولید می‌کند. این برند بزرگ دارای بیش از 600 کارخانه در آسیا، با بیش از 6000 کارگر می‌باشد. دفتر مرکزی این برند در حال حاضر در کشور چین شهر گوانگجو است؛ اما بخش بین‌المللی Peak در ایتالیا فعالیت دارد.

کیفیت تضمین محکمی برای برند است. در اواسط دهه 1990، پیک سیستم گواهینامه کیفیت ISO9002 را گذراند و اولین شرکت در صنعت شد که گواهینامه سیستم کیفیت را در چین گذراند. از نظر مدیریت تولید، پیک به تدریج تکنولوژی و سیستم مدیریت کیفیت خود را بهبود بخشیده و به استانداردهای بین المللی دست یافته است. این شرکت به طور متوالی استانداردهای بین المللی GBT19000-ISO9000 و سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001 (2000) را دریافت کرده است.

همکاری NBA و برند Peak

اگر از ما درباره کیفیت این کفش‌های بسکتبال این برند می‌پرسید، باید بگویم شکی نیست که این آیتم یکی از برترین و اولین انتخاب‌های هر بسکتبالیستی است. کفش‌های بسکتبال peak از اصلی‌ترین محصولات این برند هستند که از زمان تاسیس کمپانی peak تا به حال وجود دارند. طی تحقیقی مشخص شد که حدود 16 نفر از بازیکنان NBA از جمله جوال «مک گی» کفش‌های بسکتبال برند peak را می‌پوشند. این برند در میان کالکشن مدل‌های خود آیتم‌هایی متنوع دارد که حاصل همکاری با NBA هستند. شما می‌توانید کفش‌های بسکتبال را با امضای حک شده سوپراستارهای NBA بخرید. از پرفروش‌ترین این مدل‌ها، کفش‌های امضا شده دو بسکتبالیست محبوب NBA «تونی پارکر» و «دوایت هاوارد”» هستند.

فناوری هسته پیک یک سیستم جذب شوک سه سطحی است که از سه ماده مختلف برای تشکیل یک سیستم بالشتک خوب از طریق جذب، پراکندگی و برگشت استفاده می‌کند. فناوری ثبت شده "جذب ضربه سه سطحی PEAK ROCKET" راحت و حرفه ای است. به سطح پیشرو در جهان رسید.

Peak پنج  مرکز طراحی و توسعه بین المللی در پکن، گوانگژو، Xiamen، Quanzhou و لس آنجلس تاسیس کرده است.

در ماه مه 2017، پیک اولین کفش دویدن با چاپ سه بعدی چین "FUTURE I" را روانه بازار کرد و فروش محدودی را راه اندازی کرد. در همان سال، اولین کفش بسکتبال حرفه ای جهان با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی ساخته شد. «کف‌های ساختاری سبک وزن تقلید از استخوان‌های پرنده» که در کفش‌های دویدن پرینت سه‌بعدی Peak و کفش‌های بسکتبال چاپ سه‌بعدی استفاده می‌شود، برای ثبت اختراع ملی درخواست داده‌اند. زیره میانی نسل سوم هاوارد به مواد بالشتک P-MOTIVE تمام دست مجهز شده است. زیره وسط مواد بالشتکی نوآورانه به طرز خلاقانه ای فرمول و فرآیند تولید زیره میانی را بهبود بخشیده است، به طوری که ضریب بازگشت از 40 در شرایط معمولی زیره MD به بیش از 50 افزایش یافته است.

در دسامبر 2018، Peak Sports کنفرانس فناوری سالانه خود را در پکن برگزار کرد و یک فناوری نوآورانه مستقل Peak را منتشر کرد: فناوری هوشمند تطبیقی ​​کفش میانی "PEAK-TAICHI" (匹克-态极).

ما توزیع کننده   برند پیک  هستیم. در تک مد  جدیدترین کفش   را خواهید یافت. از برند پیک اجناس فروشگاه 100% اصل هستند و با نازلترین قیمت به فروش می رسند. 

 سعی شده است تا در تک مد خدمات بهتری را به هر مشتری ارائه دهیم .برای خرید می توانید با کارشناسان  ما تماس بگیرید.

حالا بریم سراغ کفش های پیک سایت تک مد :

کفش‌های PEAK: قدمی به سبک و راحتی
آیا به دنبال یک برند خاص کفش با کیفیت و طراحی منحصر به فرد هستید؟ پس کفش‌های PEAK را به شما پیشنهاد می‌دهیم!

برند PEAK با سابقه‌ای طولانی در طراحی و تولید کفش‌های با کیفیت و مدرن در بازار حضور دارد. این برند، با تمرکز بر راحتی، استایل و کیفیت، بهترین تجربه را برای پاهای شما ایجاد می‌کند.

کفش‌های PEAK با استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند. طراحی‌های منحصر به فرد و جذاب آنها، شما را از سایرین متمایز می‌کند و به شما اعتماد به نفس و استایل بیشتری می‌بخشد.

در کفش‌های PEAK ، راحتی همراه با شیکی و استایل است. این کفش‌ها با توجه به نیازهای روزمره شما طراحی شده‌اند و می‌توانند در هر موقعیتی از آنها استفاده کنید، از روزهای کاری گرفته تا جلسات دوستانه و مهمانی‌ها.

همچنین، کفش‌های PEAK دارای کیفیتی برتر و مقاومتی بالا هستند. شما می‌توانید به راحتی از آنها در طولانی‌ترین راه‌ها و فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید، بدون نگرانی از خراب شدن یا عدم راحتی.

همچنین، با متنوع بودن طرح‌ها و رنگ‌ها، کفش‌های PEAK به شما امکان می‌دهند استایل خاص و منحصر به فرد خود را بیان کنید و با جذابیت و شیکی خود، همه نظرات را به خود جلب کنید.

پس اگر به دنبال کفشی با کیفیت، راحتی، استایل و منحصر به فرد هستید، بهترین انتخاب شما کفش‌های PEAK است. ما به شما تضمین می‌کنیم که با انتخاب این برند، قدمی به سبک و راحتی برداشته‌اید!

برای مثال چند نمونه از کفش های حرفه ای این برند را برای شما به نمایش میگذاریم:

کفش های بسکتبالی پیک 

کفش مردانه بسکتبالی : این برند با چندین بازیکن حرفه ای بسکتبال قراداد امضا کرده  و این کفش ها بارها در میدان های NBA استفاده شده اند .

بازیکنانی مثل  اندرو ویگینز، پل نبولا، لو ویلیامز و تونی پارکر

 

کفش های سری دویدن پیک

سری کفش های حرفه ای دویدن پیک با کفی کفش با فناوری تایچی  بسیار نرم و سبک و عالی است .حرفه ای ها از کیفیت آن استفاده میکنند و در استفاده روزانه از راحتی آن استفاده میکنید .کفش های نرم و سبک  و با کیفیت پیک سری دویدن مطمینا از بهترین کفش های دویدن در ایران است . 

 


آیا به دنبال فعالیتی ساده، موثر و سرگرم‌کننده برای حفظ سلامتی و شادابی خود هستید؟ پس دویدن را به شما پیشنهاد می‌دهیم!

دویدن یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت قلب و عروق، سوخت و ساز عضلات، سوزاندن کالری‌های اضافی و افزایش تولید اندورفین در بدن است. این فعالیت ساده می‌تواند به شما انرژی، تمرکز و آرامش بدهد و در کلیه جوانب زندگیتان تأثیرگذار باشد.کفش پیک بهترین کفش اصل و با قیمت مناسب در  بازار ایران است که میتوانید به صورت آن به صورت حرفه ای ورزش کنید .البته در استفاده روزمره از این کفش احساس کیفیت بالا  و بهینگی  را  احساس میکنید .به شما پیشنهاد میدهم یک بار این  سری کفش را به صورت روزمره استفاده کنید تا به سراغ کفش دیگری نروید .

 

 

 

کلمات کلیدی مرتبط

مقالات مرتبط
تک مد
تک مد
فروشگاه بزرگ اینترنتی کفش تک مد با ارایه کیفیت بالا و تضمین قیمت ، ارسال به سراسر کشور و احترام به مشتری در آغاز راه تاریخ سازی صنعت فروشندگی اینترنتی است .تمام تلاش پرسنل این فروشگاه رضایت شما مشتریان عزیز است .ارایه به روز ترین تکنولوژی های برای ایجاد محیطی تعاملی در خرید تخصصی کفش، هدف اصلی ما است .همه عکس های کفش داخل سایت بدون ادیت و روتوش در محصول هستند و تلاش ما این است که مطابق عکس و نمونه اصلی محصول ارسال میشود.در نظر داشته باشید این سایت زیر مجموعه فروشگاه کفش کلاسیک واقع در استان قم است که فروش آنلاین را به صورت مجزا از این طریق انجام می دهد.
فروشگاه بزرگ اینترنتی کفش تک مد با ارایه کیفیت بالا و تضمین قیمت ، ارسال به سراسر کشور و احترام به مشتری در آغاز راه تاریخ سازی صنعت فروشندگی اینترنتی است .تمام تلاش پرسنل این فروشگاه رضایت شما مشتریان عزیز است .ارایه به روز ترین تکنولوژی های برای ایجاد محیطی تعاملی در خرید تخصصی کفش، هدف اصلی ما است .همه عکس های کفش داخل سایت بدون ادیت و روتوش در محصول هستند و تلاش ما این است که مطابق عکس و نمونه اصلی محصول ارسال میشود.در نظر داشته باشید این سایت زیر مجموعه فروشگاه کفش کلاسیک واقع در استان قم است که فروش آنلاین را به صورت مجزا از این طریق انجام می دهد.
با ما در ارتباط باشید
با ما در ارتباط باشید
مجوز ها
مجوز ها

کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت متعلق به تک مد می باشد , توسعه وبسایت: محمد علیزاده