مدل های جدید کفش بسکتبال  پیک 2023

ما مدل های جدید Peak 2023 را بررسی می کنیم!

به ما در اینستاگرام بپیوندید!

@TAKMODE_SHOP
 

PEAK FLASH 4- پیک فلش 4 
 

این کفش به صورت کامل  در صفحه  روبرو  بررسی  شده که ما  قسمتی از ان را در اینجا هم میگذاریم :

مقاله بررسی پیک فلش 4  :https://takmode.com/post/53

 

سبک 7/10:

این Peak Flash 4 "Black Blue" است که برای انجام این آزمایش روی آن قرار داده ایم. این یک کفش با رویه متوسط ​​​​به بالا است که رنگ مشکی بر روی آن غالب است و با آبی "یخی" همراه است. مثل همیشه، کفش‌های پیک داستانی را روایت می‌کنند که بر اساس رنگ‌بندی متفاوت است:

روی بدنه کفش مشکی با تزیینات آبی یخی پوشانده شده است. ظاهری سرد بدون از دست دادن نشاط کفش. »

ما بیشتر توسط مفهوم و همچنین با ترکیب رنگ‌ها تسخیر شده‌ایم که تناوب سیاه/آبی آن‌ها حتی روی توری‌ها نیز به کار می‌رود. یک کفش بسکتبال نسبتاً زیبا و منسجم.

راحتی 8/10:

برای قضاوت در مورد عملکرد این کفش ، ما با راحتی حمله می کنیم. هیچ مشکلی برای پوشیدن جفت و یا توری آن با وجود یک سیستم کلاسیک وجود ندارد. اولین تماس با کفی خوشایند است، با احساس راحتی که وجود دارد، و اولین قدم های روی پارکت آن را تأیید می کند: کفش بسیار راحت است و در این معیار کمی بالاتر از Flash 3 قرار می گیرد. اما مانند خواهر کوچکش، تنفس این جفت مطلوب نیست: در این مدل نسبتاً سریع عرق می کنید.

کشش 8/10:

یک عنصر کلیدی در بسکتبال مدرن، که در آن استفاده از تغییر جهت و سانترها بسیار رایج است، کشش کفش  مرکزی شده است. Peak Flash 4 دارای زیره پهن تری نسبت به Flash 3 است که به آن چسبندگی خوبی بر روی پارکت می دهد و با ثباتی که بر روی صفحه کربنی واقع در قسمت مرکزی زیره قرار دارد، تقویت می شود. همه چیز بسیار خوب کار می کند، حتی در یک زمین کمی گرد و غبار (تست شده در مسابقات) که به نظر می رسد خطر لیز خوردن به خوبی توسط فناوری های کفش کنترل می شود.

ثبات 8/10:

از نظر پشتیبانی از Peak Flash 4 چیزی برای گزارش وجود ندارد: پا به صورت جانبی در کفش حرکت نمی کند، مچ پا به درستی قفل شده و آزادی حرکت کافی را حفظ می کند، و صفحه کربنی - که قرار است ثبات کفش را بهبود بخشد. به نظر می رسد به هدف خود عمل می کند. بنابراین ما در سطح بالایی از پشتیبانی قرار داریم که باید برای همه انواع بازی ها، حتی پویاترین بازی ها، مناسب باشد.

بالشتک 8/10:

این یکی از مهمترین معیارهای بازیکنان بسکتبال است: یافتن یک کفش با بالشتک کافی برای حفظ مچ پا و زانوهای خود با جذب ضربه های مربوط به دریافت در هنگام دانک های تهاجمی و دفاعی، لایی آپ و ریباند. Peak Flash 4 از دو فناوری برای مدیریت همه اینها استفاده می کند: جلوی کفش از P-Motive استفاده می کند در حالی که پاشنه آن از TAICHI استفاده می کند: دو فناوری ایجاد شده توسط Peak برای بهبود بالشتک و بازگشت انرژی  آن کمک میکند  و بازخورد ما بسیار مثبت است. جذب ضربه ها و  عدم احساس درد پس از یک مسابقه شدید... اولین استفاده‌ها به ما اجازه می‌دهد تا تأیید کنیم که اگر به دنبال بالشتک با کیفیت بالا هستید، Peak Flash 4 این کار را انجام خواهد داد.

پایداری و دوام 8/10:

اگرچه هنوز کمی زود است که تصمیم قطعی در مورد این معیار بگیریم (5 جلسه با این کف ، فقط روی پارکت) - اولین بازخوردی که ما داریم در مورد دوام جفت، هم از نظر زیبایی و هم از نظر آن، بسیار اطمینان بخش است. ساختار جفت به سختی حرکت کرده است و زیره هیچ نشانه ای از سایش ندارد.

 

پیک فلش 4 خرگوش



باز هم،در یک مقاله جداگانه این کفش بررسی شده و در اختیار شما قرار گرفته گه قسمتی از آن را در اینجا میآوریم .

مقاله بررسی پیک فلش 4 مدل خرگوش:https://takmode.com/post/54
 

این کفش را ما در تک مد به شما ارائه میکنیم .این مدل که رویه آن به رنگ بژ غالب است و با اشاره به خرگوش، نماد حیوانی سال 2023 در سنت چینی ارائه می شود.
پیک فلش 4 خرگوش
این کفش که از سری چهارمی فلش است ، شامل مدرن ترین مشخصات فنی سازنده تجهیزات می باشد.به دنبال یک کفش بسکتبال هستید که نه تنها شیک باشد، بلکه از نظر فنی نیز پیشرفته باشد؟  این کتونی که در ادامه کتونی Flash 3 با عناصر فنی بهینه شده ایجاد شده است ، ویژگی های منحصر به فردی دارد .
یکی از کتونی های محبوب این  روز ها کفش های پیک هستند که هم قیمت معقولی دارند و هم ویژگی هایی دارند که آنها را از رقبای خود جلوتر نگه میدارد .استفاده از تکنولوژی های روز ، استفاده از مواد مرغوب و درجه یک  و سرمایه گذاری در لیگ های معتبر  که نشان دهند این کفش ها قابلیت استفاده حرفه ای دارند  و میتوانند در استفاده روزمره بهترین خروجی را داشته باشند.

لوگوی Peak روی کلاهک پنجه با نوارهای TPU برای دوام کفش.
ایجاد بالشتک توسط یک زیره میانی دو لایه با جلوی پا Super P-Motive و پاشنه TAICHI
ثبات توسط صفحه کربنی و همچنین بزرگ شدن زیره TPU مدیریت می شود
در ناحیه پاشنه پا، پاشنه شمار 270 درجه TPU ایمنی پا را تضمین می کند

 

 تایچی مثلث بزرگ- سبز روشن
 

. جهت اطلاع ، اندرو ویگینز، وینگر گلدن استیت وریرز عادت دارد با یک جفت مثلث بزرگ روی پاهایش، کف NBA را زیر پا بگذارد…

 این جفت کفش با ادغام فناوری TAICHI Peak بهبود یافته است تا "مثلث بزرگ تایچی" را ارائه دهد! بعدا یک مقاله کامل به این گفش یپردازیم .

مطکینا تا اینجا متوجه شده اید که تمام این محصولات را میتوانید در فروشگاه تک مد با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید .

برای  دیدن تمام مدل های پیک  کافیه لینک زیر  را  کلیک کنید :

کفش های برند پیک

 پیک هیولا 8 - PEAK MONSTER 8

پیک هیولا 8 صورتی بنفش

در دو رنگ مشکی بنفش و رنگ  صورتی وجود دارد .

 

 

Peak Monster 8 یک کفش بسکتبال ساق بلند است که طراحی غیرمعمولی و جذابی  دارد: این کفش ترکیبی از طرح مدرسه قدیمی (این جفت واقعا سطح بالایی است!) و جزئیات آینده نگرانه را نشان می دهد! چه بخواهیم چه نخواهیم، این جفت هیچ کس را بی تفاوت نخواهد گذاشت!

پیک هیولا 8 سیاه
ما به تازگی آزمایش این جفت را روی پارکت آغاز کرده ایم: احساس اول از نظر راحتی بسیار خوب است و قسمت بالایی که ممکن است برخی افراد را بترساند، با این وجود آزادی کافی برای تمرین بسکتبال فشرده باقی می گذارد. .

ویژگی های فنی PEAK MONSTER 8 چیست؟
از نظر مشخصات فنی Peak Monster 8، در اینجا اولین اطلاعات ارسال شده توسط این برند آمده است:

نوارهای مهر و موم شده حرارتی روی کلاهک پنجه شامل TPU Velcro در قسمت مرکزی برای پشتیبانی و پایداری عالی.
زیره میانی که از فناوری P-POPUP برای پویایی و سبکی استفاده می کند.
زیره ای ضد لغزش و مقاوم در برابر سایش.
با برش بلند خود، ساپورت مچ پا از پشت پا حمایت می کند و از آن محافظت می کند.

پیک هیولا 8
تامین کننده تجهیزات سابق تونی پارکر، که در حال حاضر با چندین بازیکن NBA (از جمله اندرو ویگینز، سرمربی او) قرارداد دارد، به تازگی با خوزه آلوارادو، بازیساز نیواورلئان پلیکانز قرارداد امضا کرده است. بنابراین سازنده تجهیزات به توسعه تصویر خود و همچنین مدل های خود در بخش بسکتبال ادامه می دهد. ما مشتاقانه منتظر آزمایش این کفش های جدید هستیم تا ببینیم آیا پیشرفت فنی واضح مشاهده شده در کفش های Peak سال گذشته تأیید شده است یا خیر. برای پاسخ در هفته های آینده شما را می بینم!

بهتر است بهترین کیفیت ها را از سایت تک مد  بخواهید .

کلمات کلیدی مرتبط

مقالات مرتبط
تک مد
تک مد
فروشگاه بزرگ اینترنتی کفش تک مد با ارایه کیفیت بالا و تضمین قیمت ، ارسال به سراسر کشور و احترام به مشتری در آغاز راه تاریخ سازی صنعت فروشندگی اینترنتی است .تمام تلاش پرسنل این فروشگاه رضایت شما مشتریان عزیز است .ارایه به روز ترین تکنولوژی های برای ایجاد محیطی تعاملی در خرید تخصصی کفش، هدف اصلی ما است .همه عکس های کفش داخل سایت بدون ادیت و روتوش در محصول هستند و تلاش ما این است که مطابق عکس و نمونه اصلی محصول ارسال میشود.در نظر داشته باشید این سایت زیر مجموعه فروشگاه کفش کلاسیک واقع در استان قم است که فروش آنلاین را به صورت مجزا از این طریق انجام می دهد.
فروشگاه بزرگ اینترنتی کفش تک مد با ارایه کیفیت بالا و تضمین قیمت ، ارسال به سراسر کشور و احترام به مشتری در آغاز راه تاریخ سازی صنعت فروشندگی اینترنتی است .تمام تلاش پرسنل این فروشگاه رضایت شما مشتریان عزیز است .ارایه به روز ترین تکنولوژی های برای ایجاد محیطی تعاملی در خرید تخصصی کفش، هدف اصلی ما است .همه عکس های کفش داخل سایت بدون ادیت و روتوش در محصول هستند و تلاش ما این است که مطابق عکس و نمونه اصلی محصول ارسال میشود.در نظر داشته باشید این سایت زیر مجموعه فروشگاه کفش کلاسیک واقع در استان قم است که فروش آنلاین را به صورت مجزا از این طریق انجام می دهد.
با ما در ارتباط باشید
با ما در ارتباط باشید
مجوز ها
مجوز ها

کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت متعلق به تک مد می باشد , توسعه وبسایت: محمد علیزاده